Na dan državnosti tvrtka Acrobat u suradnji sa Vantguardom pružila je zaista nezaboravno iskustvo svojim uzvanicima. Naime Vantguard čiji se portfolio sadrži od popularnog gina Mare, tonica 1724, vode 22 i Capucane u suradnji sa svojim distributerom Acrobatom pozvala je svoje vjerne klijente i predstavnike medija na nezaboravnu gastro avanturu koja je započela u Marini Hramina na Murteru. Gosti su uživali u plovidbi katamaranom uz delicije i koktele koje je za goste pripremao mladi barmen Ivan Fabijančić kojemu je ovo druga suradnja sa poznatim brandom Mare ( prva je bila #MyMedRooftop u Zagrebu ). Sat i pol mirne vožnje do Konobe Žakan, idealnog mjesto za opuštanje u nesvakidašnjoj ljepoti Kornatskog otočja, nezaobilazno mjesto za istinski spoj ljubavi prema prirodnim ljepotama i vrhunskim gastronomskim specijalitetima pripremljenima prema tradicionalnoj kornatskoj recepturi ostavilo je goste bez daha.
Gosti su uživali u sljedećem meniu od 7 sljedova;
Gin fizz kamenica
Tartaru od tune, škampa i zubatca
Kovač mariniran u đumbiru i limeti
Škamp u panko mrvicama sa mariniranim lukom i pinjolima
Rižoto od hlapa sa šafranom
File brancina ,pire od koromača ,blitva i mladi bob
Tart od limuna, Macaron limeta i bosiljak
te koktelima koji su se savršeno sljubili uz jela. Tako je Cocchi fizz bio sljubljen sa kamenicama, Tartar sa mare mirtinijem , škampi uz koktel FrozeMary ( mix Gin Marea i rose vina Whispering angel,) te raznim voćnim batidama. Upravo voćne batide pokazale su se kao svjetski hit kao niskokalorično i zdravo osvježenje. U Zagrebu prvo predstavljanje niskokaloričnih voćnih batida bilo je u Fifty burgers and champagne baru koje su nastale u suradnji sa Vantguardovim brand ambassadorom Enzom Comezom koji je ovo proljeće u zagrebačkom Time baru sljubio meni i koktele.
PHOTO: Davor Zupičić