Back
Next product
SEVENTEEN, APPLE KOMBUCHA 4,00 (30,14 kn)
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:
3,05 (22,98 kn)
Akcija

SEVENTEEN, GINGER BEER

3,20 (24,11 kn)

Najniža cijena u zadnjih 30 dana:
3,05 (22,98 kn)

Osvježavajuće bezalkoholno piće od đumbira. Savršen dijalog između slatkoće i začina. Guarana se istaknula među svojim različitim prirodnim sastojcima i stvoren je spoj različitih citrusa koji je napravio savršenu harmoniju bergamanta, limuna i grejpa.

A refreshing non-alcoholic ginger drink. The perfect dialogue between sweetness and spices. Guarana stood out among its various natural ingredients and a blend of different citrus was created that created the perfect harmony of bergamot, lemon and grapefruit.

Na zalihi

Ukoliko na zalihama nema dovoljna količina za Vašu narudžbu, slobodno nas kontaktirajte putem mail-a:  info@svijet-vina.hr

Opis

Seventeen je rođen iz prirodne evolucije branda 1724 Tonic Water. Na temelju tog izvrsnog proizvoda, dokazanom međunarodnim uspjehom, krenuli su u izazov širenja njihovog asortimana, zadržavajući tih 17, što je dio suštine njihovog podrijetla. Tonik 1724 je bio njihov glavni izvor inspiracije. Novi Seveneteen okusi stvoreni su kao nove mixevi kroz razrađene inovacije, eksperimentiranje slijedeći svjetske trendove. Cilj je bio stvoriti najbolje i najsofistiranije okuse u kategoriji mixera kroz procese alkemije, a ciljna skupina su “Pobunjenički alkemičari”. Kreativni i živahni ljudi koji stvaraju nove trendove u mixanju pića.

Seventeen was born from the natural evolution of the 1724 Tonic Water brand. Based on this excellent product, a proven international success, they have embarked on the challenge of expanding their range, retaining these 17, which is part of the essence of their origin. Tonic 1724 was their main source of inspiration. The new Seveneteen flavors are created as new mixes through elaborate innovations, experimenting following world trends. The goal was to create the best and most sophisticated flavors in the mixer category through alchemy processes, and the target group was “Rebel Alchemists”. Creative and lively people who create new trends in mixing drinks.