Back
Previous product
SEVENTEEN, GINGER BEER 3,20 (24,11 kn)
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:
4,65 (35,04 kn)
Next product
SEVENTEEN, SPICY TOMATO 4,00 (30,14 kn)
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:
4,65 (35,04 kn)
Akcija

SEVENTEEN, APPLE KOMBUCHA

4,00 (30,14 kn)

Najniža cijena u zadnjih 30 dana:
4,65 (35,04 kn)

Seventeen mixeri nastoje učiniti da se osjećate zdravo i uravnoteženo. Kineska tradicija Kombuche dobro je znala važnost toga. Stvorena je suvremena verzija koja je u suprotnosti  čaja od  jabuke  i kruške. Ovo bezalkoholno piće će otvoriti trilijun novih mogućnosti modernim alkemičarima.

Seventeen mixers strive to make you feel healthy and balanced. The Chinese tradition of Kombucha was well aware of the importance of this. A modern version has been created that contrasts with apple and pear tea. This soft drink will open a trillion new possibilities for modern alchemists.

Na zalihi

Ukoliko na zalihama nema dovoljna količina za Vašu narudžbu, slobodno nas kontaktirajte putem mail-a:  info@svijet-vina.hr

Opis

Seventeen  je rođen iz  prirodne evolucije branda 1724 Tonic Water. Na temelju tog  izvrsnog proizvoda, dokazanom međunarodnim uspjehom, krenuli su u  izazov širenja njihovog asortimana, zadržavajući tih 17, što je dio suštine njihovog podrijetla. Tonik 1724  je bio njihov glavni izvor  inspiracije. Novi Seveneteen okusi stvoreni su kao  nove mixevi  kroz razrađene inovacije, eksperimentiranje slijedeći svjetske trendove. Cilj je bio stvoriti najbolje i najsofistiranije okuse u kategoriji mixera kroz procese alkemije, a ciljna skupina su “Pobunjenički alkemičari”. Kreativni i živahni ljudi koji stvaraju nove trendove u mixanju pića.

Seventeen was born from the natural evolution of the 1724 Tonic Water brand. Based on this excellent product, a proven international success, they have embarked on the challenge of expanding their range, retaining these 17, which is part of the essence of their origin. Tonic 1724 was their main source of inspiration. The new Seveneteen flavors are created as new mixes through elaborate innovations, experimenting following world trends. The goal was to create the best and most sophisticated flavors in the mixer category through alchemy processes, and the target group was “Rebel Alchemists”. Creative and lively people who create new trends in mixing drinks.